• head_banner_01

Analisi di u mercatu di Manganese Metal

U puntu di minerale di manganese in generale stabile, ma u minerale di l'ossidu è a mità miridiunali seranu differenziati. I mutivi principali sò quì sottu:

1. Attualmente, u prezzu di vendita di u portu di u portu hè basamente flat paragunatu à u costu di l'arrivu, in u casu di parechji mesi di cuntinuu upside-down, i cummircianti ùn sò micca disposti à spedinu à i prezzi bassi;

2. Da a situazione ghjunta recenti è previsioni tavula nave, à u listessu tempu duranti a Spring Festival calata magazzini, inventariu portu hà a pussibilità di più crescita, ma soprattuttu per u Sudafrica miniera, portu ultimu inventariu di 1,42 miliuna di tunnillati, di quali: South Africa mine in circa 690000 tunnellati, cuntandu quasi a mità di l 'inventariu tutali, a mità miridiunali in circa 280000 tunnellate, Australia mine, Gabon dui mainstream oxide inventariu minerale di circa 510000 tunnellate;

3. Dopu à u festivale, a ripresa di a pruduzzione di i pianti di chjusi precoci in Guangxi hè incerta, sicondu i carichi di l'electricità è i prezzi di l'aliati.

Per riassuntu, dopu à u Festival di Primavera, per via di l'aumentu di l'inventariu tutale di u minerale di manganese, u sentimentu di u mercatu pò esse affettatu in una certa misura, ma per via di a grande proporzione di minerali sudafricani in l'inventariu portu, a proporzione di oxidized. U minerale hè relativamente chjucu, à u stessu tempu, a cuncentrazione di i diritti di a carica hè alta, è u costu di l'arrivu tardu ùn hè micca bassu, u minerale oxidatu hè faciule per cullà.


Tempu di post: 25-Jan-2022