• head_banner_01

U sensu cumunu di i materiali in lega di magnesiu

(1) A forza è a durezza di i policristalli di magnesiu puri ùn sò micca altu.Dunque, u magnesiu puru ùn pò micca esse usatu direttamente cum'è materiale strutturale.U magnesiu puru hè di solitu usatu per preparà ligami di magnesiu è altre ligami.
(2) A lega di magnesiu hè u materiale di ingegneria verde cù u più potenziale di sviluppu è applicazione in u XXI seculu.

U magnesiu pò furmà ligami cù aluminiu, ramu, zincu, zirconiu, toriu è altri metalli.In cunfrontu cù u magnesiu puru, sta lega hà megliu proprietà meccaniche è hè un bonu materiale strutturale.Ancu s'è l'aliaghji di magnesiu forgiatu anu boni proprietà cumpletu, u magnesiu hè un lattice esagonale vicinu, chì hè difficiule di trasfurmà plasticamente è hà un altu costu di trasfurmazioni.Dunque, a quantità attuale di leghe di magnesiu forgiatu hè assai più chjuca di quella di leghe di magnesiu cast.Ci sò decine d'elementi in a tavula periòdica chì ponu furmà ligamenti cù magnesiu.U magnesiu è u ferru, u berilliu, u potasio, u sodiu, ecc.Trà l'elementi di rinfurzà di l'aliaghji di magnesiu applicati, secondu l'influenza di l'elementi di l'aliazione nantu à e proprietà meccaniche di l'aliaghji di magnesiu binari, l'elementi di ligatura ponu esse divisi in trè categurie:
1. L'elementi chì migliurà a forza sò: Al, Zn, Ag, Ce, Ga, Ni, Cu, Th.
2. L'elementi chì migliurà a tenacità sò: Th, Ga, Zn, Ag, Ce, Ca, Al, Ni, Cu.
3. Elementi chì aumentanu a durezza senza assai cambiamentu di forza: Cd, Ti è Li.
4. Elementi chì aumentanu significativamente a forza è diminuite a tenacità: Sn, Pd, Bi, Sb.
L'influenza di elementi impurità in magnesiu
A. A maiò parte di l'impurità cuntenute in magnesiu anu effetti avversi nantu à e proprietà meccaniche di magnesiu.
B. Quandu MgO supera u 0,1%, e proprietà meccaniche di magnesiu seranu ridutte.
Quandu u cuntenutu di C è Na supera u 0,01% o u cuntenutu di K supera u 0,03, a forza di tensione è altre proprietà meccaniche di magnesiu seranu ancu assai ridutte.
D. Ma quandu u cuntenutu Na righjunghji 0,07% è u cuntenutu K righjunghji 0,01%, a forza di magnesiu ùn diminuite micca, ma solu a so plasticità.
A resistenza à a corrosione di a lega di magnesiu d'alta purezza hè equivalente à quella di l'aluminiu
1. A matrice di lega di magnesiu hè un lattice esagonale vicinu, u magnesiu hè più attivu, è a film d'ossidu hè soltu, cusì u so casting, a deformazione plastica è u prucessu anti-corrosione sò più cumplicati di l'alia d'aluminiu.
2. A resistenza à a corrosione di l'aliaghji di magnesiu d'alta purezza hè uguale o ancu più bassu di quella di l'aliati d'aluminiu.Dunque, a produzzione industriale di leghe di magnesiu d'alta purezza hè un prublema urgente per esse risolta in l'applicazione di massa di leghe di magnesiu.


Tempu di Postu: Dec-06-2021